Business Intelligence skal øge loyalitet

Skrevet: 12 March 2014 - 12:52

Osuma har valgt at Loyalitetsbureauet i den kommende tid skal hjælpe med at styrke loyaliteten. Det er bureauets loyalitetsværktøj Heyloyalty, der har åbnet døren til fremsynede dagligvareleverandør.

I første omgang lyder aftalen på adgang til værktøjet samt opsætning af skabeloner. Heyloyalty er skræddersyet til webshops og detailhandlen, da det er muligt at tracke og kommunikere på baggrund af onsite- og købsadfærd.

”Vi ser stort potentiale i Osumas setup. Vi har kun kradset i overfladen, men ved at bruge den indbyggede intelligens i kommunikationen vil vi sammen kunne løfte salget og loyaliteten rigtigt meget”, siger adm. direktør i Loyalitetsbureauet Nicolaj Ladiges.

Den enkelte kunde vil blive præsenteret for lige præcis de varer, kunden med størst sandsynlighed har interesse i at lægge i indkøbskurven. For Osumas kunder handler det meget om at spare tid, og derfor giver det god mening (og forretning) at filtrere i de ca. 7.000 varer i sortimentet. Formålet er samtidig at give kunderne en bedre service og en mere personlig købsoplevelse. Det ligger fint i tråd med Osuma.dks intention om at være "din personlige assistent, der køber ind for dig" (https://osuma.dk/info/saadan-virker-osuma).

I forvejen samarbejder Osuma med Raptor A/S, så valget af Loyatlitesbureauet var ikke svært for Osuma. Raptor Smart Advisor er dybt integreret i Heyloyalty og leverer i dag al Business Intelligence i værktøjet. 

Osuma er bl.a. ejet af 2 brugsforeninger - Kvickly Middelfart, og Kvickly Ry, og leverer til et område der dækker ca. 1 mio. indbyggere.


Nicolaj Balle Ladiges

Adm. direktør/partner

Tel. 87 300 399

E-mail