MÅLRETTEDE BUTIKSOPLEVELSER

Skrevet: 27 February 2014 - 12:44

Med 'Beacons' i butikken får du viden om forbrugerne til intelligent brug i markedsføringen

Beacons er et drømmescenarie for detailkæder, butikker og marketingfolk, fordi de nu kan ramme forbrugeren med målrettede salgskampagner på rette tid og sted. Med Beacons kan butikken udsende og præsentere informationer, tilbud, konkurrencer, billeder, videoer m.v. på forbrugerens smartphone, uanset om forbrugeren befinder sig udenfor - eller inde i butikken. Rækkevidden går helt ned til ganske få cm og rækker op til 70 meter.

 

Butikken får statistik og indsigt i hvilke forbrugere/kunder, der har besøgt butikken, samt oplysninger om, hvor længe forbrugerne/kunderne opholder sig i butikken osv. Mulighederne er mange! Opstilles der flere Beacons rundt om i butikken, registrere de forskellige Beacons, kundernes bevægelsesmønster, mens kunderne færdes i butikken. Viden om kundernes bevægelsesmønstre, kan butikken f.eks. benytte til strategisk placering af varer, salgsmateriale osv.

Du er meget velkommen til at ringe (31 45 36 66) eller maile til René Kucza.