32 medlemmer af Dansk Erhverv beriget

Skrevet: 8 April 2014 - 20:51

Torsdag d. 3. april blev 32 københavnske medlemmer af Dansk Erhverv meget klogere på vigtigheden i at udsende intelligente nyhedsbreve. I modsætning til samme budskab til alle modtagere, er der nemlig masser af potentiale i at personificere kommunikationen.

Bureauets direktør Nicolaj Balle Ladiges indtog scenen i de nostalgiske og imponerende rammer på Børsen, og fortalte dedikeret om potentialet ved en målrettet 1:1 markedsføring. Via vores eget unikke loyalitetsværktøj – Heyloyalty – kan brugerne nemlig kommunikere til slutkunderne på baggrund af deres adfærd. Dét er der både mening, fornuft og penge i. 

Nicolaj gennemførte en halvanden time lang præsentation med gennemgang af de vigtigste parametre, og fik med syvtommersøm forklaret de mange B2B-repræsentanter, at de faktisk er i besiddelse af enorme mængder af uudnyttet data. Ved at analysere og disse data, er det muligt både at fastholde og øge omsætningen på deres eksisterende portefølje.

Afslutningsvis blev der rundet af med et par relevante cases, som konkretiserede tingene for lytterne, der tydeligvis forlod Børsen med en masse ny viden og et engagement for at få løftet denne opgave hjemme på kontoret.
 
Deltagerne kom fra meget forskellige brancher, såsom: Bureaufolk, rekrutteringsfirmaer, rejsebureauer, uddannelsessteder, webshopejere, kommunikationsansvarlige m. fl. Fælles for dem alle var at de havde et uforløst potentiale, som de forhåbentlig er vendt hjem for at tage hånd om.
 
Loyalitetsbureauet er stolte over at kunne bidrage med vores ekspertise, så endnu flere danske virksomheder får gavn af deres udsendelse af nyhedsbreve. Og ikke mindst til glæde for forbrugerne, som kan se frem til mere relevant (og adfærdsbaseret) indhold.