Nyt loyalitetsværktøj med Business Intelligence

Skrevet: 1 marts 2014 - 12:44

Forestil dig at sende dynamisk og individuelt indhold i stedet for at sende det samme nyhedsbrev til alle...

Dét er nu muligt med Loyalitetsbureauets nye værktøj, Heyloyalty. Heyloyalty er et webbaseret værktøj, hvor e-mail og sms nyhedsbreve/kampagner sættes op og eksekveres fra. Det indeholder et hav af avancerede og intelligente funktioner, men det er lykkedes at skabe et brugervenligt system, alle kan bruge uden forkundskaber. Præcis derfor skaber det begejstring, når vi præsenterer det. Værktøjet er skræddersyet til webshops, detailbranchen og butikker.

Siden 2002 har man arbejdet med kundeklubber og nyhedsbreve. Den store erfaringsdatabase er brugt til at skabe Heyloyalty. Selvom der findes mange gode systemer i dag, er der ikke ét eneste der er så intelligent - og samtidig så let at bruge som Heyloyalty.

"Du kan kommunikere på baggrund af dine kunders/medlemmers adfærd, og skabe relevant indhold for den enkelte modtager. På den måde beriger du i stedet for at belemre", siger adm. direktør Nicolaj Ladiges. "Det er muligt, fordi integrationen med samarbejdspartneren Raptor er så dyb. Raptor opsamler de data vi skal bruge fra webshoppen, så vi kan segmentere og kommunikere på baggrund af kundernes valg (og fravalg)."

I øjeblikket arbejdes der på at udvide og styrke integrationen til Raptor Smart Advisor, som leverer Business Intelligence til værktøjet. For Raptor, der normalt leverer samme ydelse til Magasin, Osuma, SmartGuy (Stylepit) osv., er det spændende at integrere op imod Heyloyalty. Dermed får man adgang til et kæmpe marked, fordi det komplekse og omkostningstunge investeringsarbejde kun gøres én gang - til glæde for detailbranchen, webshops, B2B-kunder osv.

Få din egen demo

Dynamisk indhold i nyhedsbreve
Som noget helt unikt, kan man bruge kundernes adfærd til at mixe det rigtige indhold. Vi kan flette både på den enkelte bruger, men også for en bruger der ligner denne. Dvs. via såkaldte 'rekommanderinger' kan vi vise produkter, andre med samme karakteristika efterspørger. Der er større sandsynlighed for, at den enkelte kunde vil købe en vare på den måde.

Automatiske beskeder sætter loyaliteten i system
Med Heyloyalty kan man sætte en lang række automatiske beskeder op, som så at sige sætter loyaliteten i system. Du kan kommunikere på baggrund af:

  1. Brugeroplysninger (navn, adresse, tilmeldingsdato etc.)
  2. Nyhedsbrevsadfærd (hvilke nyhedsbreve har man set, klikket på osv.)
  3. Købsadfærd (hvilke varer er købt)
  4. Onsite adfærd på website/webshop (hvad har man klikket på/ikke klikket på osv.)

På den måde kan man tage udgangspunkt i adfærden og sende automatiske beskeder om, at 'returretten udløber om to dage...', 'Tak fordi du har set vores sidste 10 nyhedsbreve, og...', 'Måske er du stadig interesseret i denne skjorte, da du ...'. Det kan også være tabt kurv, som er muligt inden for kort tid. Formuleres det rigtigt, betragter kunderne det som kundeservice mere end salg.

Partnere står i kø
Integrationen til partnere som ScanNet, Wannafind/Curanet, SmartWeb er allerede undervejs - og flere banker på døren. Om kort tid vil samtlige af partnernes titusindvis af kunder kunne tilgå Heyloyalty direkte fra deres websites/webshops, og kommunikere på baggrund af kundernes adfærd.

Oplev Heyloyalty


Kontaktperson

Nicolaj Balle Ladiges

Adm. direktør/partner

Tel. 87 300 399

E-mail