Aktivér dine kunder i juletiden med online julekalender og skab masser af trafik

Skrevet: 25 juli 2016 - 16:18

Udnyt en online julekalender til at styrke din loyalitet + tiltrække nye leads. Brug den til at gøre dine kunder klogere på din virksomhed og dine produkter, mens de underholdes af sjove konkurrencer.

Praktik, tidshorisont og håndtering

Med en online julekalender afholder du små daglige konkurrencer i løbet af en hel måned. Hver dag kan dine kunder besøge kampagnen, skrabe dagens låge, svare på spørgsmålet og vinde præmier.

Du får mange nye tilmeldinger til dit nyhedsbrev, samtidig med at du kan indsamle permissions til at lave målrettet kommunikation og sende relevante tilbud. Derudover vedligeholder du dine kunders interesse over perioden, og sikrer stor stigning i trafik på din side.

Se de mange features:

Alle dine tilmeldinger bliver naturligvis automatisk sendt til e-mail og sms marketingværktøjet Heyloyalty

Julekalenderen kan blive jeres stærke lead-generator fra 15.000,- kr. ekskl. opsætning.

Julen kommer altid før du forventer

Selv om online-julekalenderen fra vores partner Boozt:it er simpel og effektiv, er der som altid en række processer du skal have styr på forinden. Spørgsmål, svar, præmier m.m. Sørg for 1) at komme i gang i god tid (nu er et godt tidspunkt), 2) alliér dig med de rigtige kompetencer (må vi foreslå os?) og 3) ikke at gå glip af et fantastisk mulighed for at skabe masser af nye leads. Alene i 2015 havde Boozt:it 4,5 mio. registreringer på web, mobil og Facebook. Kunderne elsker det.

Så - er du til flere leads, loyale kunder og mere trafik?

JA!

Du er også velkommen til at kontakte bureauchef René Kucza på 87 300 324 / 31 45 36 66 for at høre, hvordan du får mest ud af din marketingindsats.


Kontaktperson

René Kucza

Bureauchef

Tel. 87 300 324 / 31 45 36 66

E-mail