Nyt strategisk samarbejde åbner for boost af tilmeldinger til dit nyhedsbrev

Skrevet: 25 juli 2016 - 13:18

Loyalitetsbureauet og online spilvirksomheden Boozt:it går sammen om at styrke loyaliteten og skabe nye leads til kunderne. Via gamification har virksomheder som Energimidt, Danfoss og Hjem-Is fået synlige resultater. Det er gennemprøvet software med et hav af cases bag sig, hvor tallene taler for sig selv.

Hos Loyalitetsbureauet har man masser af potentielle kunder på listen, der vil få stort udbytte af at udnytte gamification som en del af kommunikationen og markedsføringen.

Hele ni forskellige spilvarianter kastes nu ind kampen for at aktivere og engagere kunder

Spillene tæller bl.a.:

  • Enarmet tyveknægt
  • Quiz
  • Vendespil
  • Hide and seek
  • Lykkehjul
  • Julekalender

Dokumenteret effektivt

De fleste af os hygger os med at spille og dyste lidt. Vi går sjældent af vejen for at deltage - om det er en bevidst/ubevidst overspringshandling eller ej. Fordi det er sjovt. Fordi der er noget at vinde. Og måske fordi vi ikke skal forholde os til verden omkring os et øjeblik?

Succeskriteriet er, at spillet er online, velkendt, let - og ukompliceret, ikke mindst.

Spillene vækker spillelysten hos os alle. Derfor skaber og konverterer du let nye leads og underholder dem, du allerede har. Og dét er der talrige eksempler på.

Med gamification underholder og brander du. Du skaber storytelling og udvideler kendskabet til din virksomhed og jeres fortrinligheder.

Det er legende let

Loyalitetsbureauet bruger Boozt:it-platformen og de mange forskellige varianter af spil til at skabe individuelle kampagner. Vi sørger for opsætning, sparring, koncept, teknik og test. 

Det er kosteffektivt, ligetil og hurtigt. Og så slipper du for at involvere hele din it-afdeling.

Integration med Heyloyalty gør det endnu lettere

Booz:it er integreret med vores e-mail og sms-marketingværktøj, Heyloyalty. Det betyder, at alle tilmeldte kommer direkte ind på medlemslisten.

Du kan derefter bruge de opsamlede data til at styrke relationen i det øjeblik, de har tilmeldt sig.

 

 

Hør mere om hvordan du udnytter online spilkampagner - også selvom du måske ikke personligt deltager i spil (i hvert fald ikke officielt). 

OK - OVERBEVIS MIG

Du er også velkommen til at tage fat i bureauchef René Kucza på 87 300 333.


Kontaktperson

René Kucza

Bureauchef

Tel. 87 300 324 / 31 45 36 66

E-mail