Få dit eget kampagneflow foræret

Hvem siger, at alting koster? Ikke her, for vi deler gerne opskriften med dig

Bureauets egen 'Påskekampagne' er skabt på baggrund af de værktøjer vi bruger i hverdagen. En lille kampagne, der er let at eksekvere uden de store forkundskaber. Brug kampagneflowet til rekruttering af nye medlemmer til dit nyhedsbrev, branding, konkurrence osv. Du bestemmer selv om du kun anvender online medier, eller udvider ved at inddrage evt. tryksager/POS-materialer, hvis du fx har fysiske butikker, er på messe osv. - eller indleder kampagnen med et godt gammeldags gækkebrev som vi gjorde.

En simpel og effektiv kampagne. Vi har afviklet den med udgangspunkt i vores loyalitetsværktøj, Heyloyalty. Vi har brugt e-mail som primær kanal.

Virker det?

Ja, selvfølgelig gør det det. Vores påskekampagne er nu afsluttet, og resultaterne deler vi, når vi har haft mulighed for at 'nørde' i dem. Imens kan du kllikke på billedet herunder, og se det simple flow i stor udgave. Hiv fat i os, hvis du vil have detaljerne foræret. Du kan få en færdig to-do liste med de ting, du skal huske.

Få kampagnen foræret


Formålet med 'Påskekampagnen'

Vi havde en hel del afledte formål med vores relativt beskedne kampagne. Én ting var, at vi ville vise hvor let vi kan bruge marketing automation og vores basis-værktøjer - UDEN brug af udviklere til at dreje ekstra på knapperne. Med udgangspunkt i Heyloyalty kunne vi visualisere for både nuværende kunder samt potentielle ditto, hvor let det kan gøres. Vi inkluderede også et fysisk gækkebrev, da den gode offline kanal (aka brevkassen) i dag er nærmest støjfri. Heri opfordrede vi deltagerne til at tilmelde sig via web, 2-vejs sms og ved scanning af en QR-kode.

Formålet var bl.a. at skabe taletid, men et spin off heraf er at inspirere til brugen af samme setup/flow.

Mange tilmelder sig fordi vi som marketingfolk er nysgerrige og godt vil følge med og se, hvordan tingene hænger sammen. Kan vi samtidig vinde, tager vi det med - uden de store protester.